Správa kontaktov pomocou CRM systému
CRM Modul Kontakty zaznamenáva podrobností o kontaktoch a sledovania ich interakcií s firmou, ktoré umožňujú zlepšiť úroveň predaja produktov a služieb
- Aktualizované kontaktné informácie
- Cielené interakcie so zákazníkmi
- Kvalitné informácie o zákazníkovi
- Vyššia návratnosť vďaka analýze:
- Jednotné úložisko údajov
- Plánovaný marketing
Jednoduché vytváranie kontaktov v CRM
Jednou z prvých vecí, ktoré budete v CRM systéme určite robiť je importovanie kontaktov
Pohodlné importovanie kontaktov
Svoje doterajšie kontakty si viete do CRM systému ľahko a pohodlne importovať pomocou rôznych nástrojov. Jedny z najpoužívanejších je import pomocou tabuľky XLS, CSV súboru, import cez Google kontakty alebo import emailom.
Automatické vytváranie kontaktov
Ďalšia skvelá vec, ktorá Vás určite poteší je automatické zachytávanie zákazníkov pomocou rôznych webových formulárov, emailov, sociálnych médií, chatov alebo hovorov. Všetky tieto zachytené a importované kontakty budete mať bezpečne uložené vo svojom účte.
Delenie kontaktov vrámci CRM systému
V CRM viete svoje kontakty zaradiť do jedny zo 4 skupín a to:
- Organizácie – tu zaraďujeme všetky firmy, právnické osoby, živnostníkov, agentúry, atď
- Osoby – sú to kontaktné osoby, ktoré sú späté s konkrétnou Organizáciou
- Prvé kontakty tzv. Leads – sú ľudia, na ktorých ste získali kontakty prostredníctvom marketingových aktivít ako sú výstavy, inzercia, akcie alebo tlač. Náš CRM systém Vám bude nápomocný aby sa v ďalšej fáze stal daný kontakt Vašim verným zákazníkom
- Dodávatelia – do tejto skupiny si môžte pridať firmy, ktoré Vám dodávajú produkty alebo služby
Čo by mal obsahovať správny CRM systém?
Efektívna administrácia a používanie zákazníckych kontaktov je najdôležitejším elementom CRM systému. Napokon, všetky obchodné aktivity sú zamerané na zákazníkov. CRM systém ponúka komplexnú databázu, ktorá uchováva všetky podrobnosti kontaktu, ako sú:
- organizácia, dokumenty, obchodné prípady, fakturácia, atď
- podrobnosti týkajúce sa podnikania, všetky potrebné údaje na karte zákazníka
- identifikácia pracovníka, ktorý s daným zákazníkom komunikuje
- funkcia kalendára a plánovania na nastavenie stretnutí a pripomienok
- integrácia s aplik. tretích strán na komunikáciu – e-maily, telefónne hovory, chat a SMS
- reporty, ktoré Vám umožňujú získať relevantné údaje z viacerých záznamov a použiť ich na prijímanie správnych rozhodnutí na zvýšenie ziskovosti