- Dominika Buksárová
- Články
4 spôsoby ako vám CRM systém pomôže pri zákazníckom servise
CRM systémy sa stali neoceniteľnými nástrojmi pre podniky všetkých veľkostí a odvetví. Okrem toho, že zefektívňujú procesy a pomáhajú sledovať predajné príležitosti, môžu významne prispieť k vylepšeniu kvality zákazníckeho servisu. V dnešnej dobe stojí zákaznícky servis čoraz viac v centre pozornosti a zásadne ovplyvňuje úspech firmy. V tomto článku sa dočítate štyri spôsoby, ako vám CRM môže pomôcť v tejto oblasti.
1. Centrálna databáza informácií
2. Automatizácia procesov
Ďalšou výhodou je možnosť automatizácie rôznych procesov. To môže zahŕňať napríklad automatické zaznamenávanie komunikácie so zákazníkmi, upozornenia na otvorené prípady či problémy, alebo dokonca automatické odpovede na často kladené otázky. Tieto funkcie výrazne šetria čas a umožňujú zamestnancom sústrediť sa na skutočne dôležité úlohy.